Bugun doktora gıttım bana da gec dollenme dedı bormalde 10 haftalık olması gerekıyo ama 7 +5 haftalık k gorundu kalp atısları var dedı ama senın duyacagın kadar degıl dedı kucuk dedı arkadaslar bı sıkıntı olur mu ne yapmamız gerekıyo bılgısı olanlar yazabilir mi