Neredeyse 5 aydır aynı hastanede kontrol görüyorum. Ama ne zaman kontrole gidersem gideyim Ultrason resmi vermedikleri, sebebini ise pandemi olarak adlandırdıklarını söylediler. Saçma değil mi? Özel hastanelerden ne farklı var bu ultrasonların ?
Benim gibi devlet Hastanesi’ne gidip ultrason resmi alamayan var mı? Acaba benim gittiğim hastane mi özellikle vermiyor?