Elifsss yani inanın artık annem doğurdu kayınvalidem doğurmuş lafları beni yedi bitirdi arkadaşlar bizler onların çektikleri eziyetleri çekebilirmiyiz normal hayatımızda bile yaşayamıyoruz doğum kolay mı benim bebeğimde bu kiloda ve doktor da uygun görmüyor ebe arkadaşlarım var onlarda hiç riske atma diyorlar ve benim doktor girmiyor normal olunca riskine girmek istemiyorum valla pazaresi görüşücem sezeryan istiyorum artık diye tek arzettin olan biz değiliz çoğu kişide memnun napalım nasip kısmet akışına bırak rabbim gösterecektir :)