Merhaba kızlar çok şükür hamileliğimi sonlandırdım 6 gün önce yarın 1 hafta olucak spinal sezeryan hakkında coğu kişinin aklında soru işaretleri var her arkadaş doğum yaptıktan sonra anlatıyo illaki ama yinede başka hikayeler duymak istiyo insan neyse ben geçen cumartesi isteğe bağlı sezeryan oldum çok şükür kızımı kucağıma aldım.ameliyat öncesi heycanım illaki vardı önce oda da sondayı taktılar bende ilk defa taktırdım gerildim dolayısıyla ama hafiif yanma dışında bişey olmadı orayı atlattık ☺️Geldi ameliyat sırasına belimden anestesiziyi aldım en basiti bu kızlar iğne hiç canımı acıtmadı ılık ılık uyuşmaya başladı bacaklarım onuda hallettik çok şükür derken işlemler başladı yapılan seyler dokunmalar derken onları hissediyosunuz ben gerildim bi tuhaf oldum daha doğrusu hemen sakinleştirici ile halloldu gayet rahattı sonrası sonra kızım doğdu yanağıma koyup geri aldılar bi 15 dk sonra da ben çıktım uyuşma 2 saat sonra geçti sonra akşam oldu susuzluk yemek yememek kötü su istiyosun kaç saat susuz kaldık diyebilirim sonra ilk yürüş zamanı geldi o biraz zorluydu kan ter içinde kaldım sanki tansiyonun düşüyomuş gibi oldu ama hallettim gece boyunca yürüdüm yavaş yavaş ertesi gün daha iyiydim eve geldik ben mümkün olduğunda normal hateketliydim iş yapmıyodum ama bebeğimle ilgileniyodum 5 gün sonra doktora kontrole gittim fakat dikiş yerim ödem toplamış şuan şiş biraz ayakta fazla dolanmışım bunları da geçtim bebeğim sarılık oldu değeri yüksek çıktı hastanede şuan yatıyo bir gece kaldı bugun ikinci gecesi olacak dua edin hayırlısıyla çocuğumu alıp eve gidiyim çok kötü bi duyguymuş Allah kimseyi çocuğuyla sınamasın onu orda bırakıp gitmek çok koyuyo biraz uzun oldu kusura bakmayın hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin Allah .sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz ☺️🙏