Mehtap-m Kızlar 28+4 haftalığım bir kaç gündür kasıklarımda ağrı vardı kontrole gittik bebek makata inmiş kilosu 1300 gr dedi rapor ve progestan verdi 15 dkdan fazla ayakta durma suyun gelirse hemen gel dedi şuan açılma yok ama beni çok korkuttu sizce erken doğum olur mu ?
Melos2234 Mehtap-m ay bugün benim de kasıklarımda ve sırtımda ağrı var adet sancısı gibi oluyor 32 haftalığım enfeksiyon ve şekerden dolayı zaten erken doğum riskim var inşallah zamanında gelirler🙁
Bsmlh Mehtap-m makata inmiş derken makat gelişli ise benım 2. Bebek 2 Side makat geliş sezeryan başka risk teşkil etmedi acılmamı var acaba 32 de agrıyla gittim sancım çıktı durdurdular benım
Zeycannn Mehtap-m 29 haftalıkken kontrole gittim benim bebiş makat pozisyonda rahim ağzında açılma yok doktor herhangi bir uyarıda bulunmadı yatıp dinlenin gönlünü de ferah tut inşallah zamanında ve sağlıkla gelir bebişlerimiz🌺
Mehtap-m Melos2234 inşallah şu hamilelikte panik atak oldum sağlıkla zamanında kucağımıza alalım başka bişey istemiyorum 😌🤲🏻❤️
Mehtap-m Bsmlh Ben de ağrıyla gittim zaten başka sağlık sorunundan sezeryan olacak. Makata inmiş rahim kaslarım bebeği taşırken yorulmuş sürekli yatacaksın dedi işte çalışıyordum rapor verdi 3 hafta sonraya randevu verdi gidişata bakıcaz dedi
Bsmlh Mehtap-m Allah Allah benım ıkısıde makat gelişti cnm Buda 33 tamamen popo asada ama sorun olmaz dedi bende rahım kasları yorulsa açılma başlar rahım ağzı uzunluğun kaç peki
Baloglusumm Makata inmiş ne demek acaba bebek makat geliş mi demek istemis veya kafası rahim kanalına mi girmiş aşağı mi inmiş yani çocuk makata nasıl iniyor
Mehtap-m Baloglusumm normalde göbek bölgesin de olması gerekirken benim ki kasık bölgesine inmiş yani açılma olsa doğum olacak gibi
Bsmlh Mehtap-m Allah Allah dilerim zamanında saglıkla kucakla canım benımde cok baskı var popo asada bazen aha diyorum cıkacak
Elisasmom 32 haftalık olmak üzere benim kızımda, makat geliş duruyo şuanda. Baş aşağı olması daha zor inan, böyle açılma olma ihtimalinin daha az olduğunu söyledi doktorum. Benimde erken doğum riskim var, o yüzden böyle durması işime geliyo ☺️
Mehtap-m Elisasmom ya belki de daha iyidir fakat yaptığı baskı ve ya kötü bişey olursa hisssi tedirgin ediyor insanı