26 haftaligim şeker yüklemesindem önce evde kendim ölçmek istedim yazmıştım dün bugün ilk ölçümü yaptım sabah açlık 61 çıktı kahvaltıdan bir saat sonra da 102 çıktı kahvaltıda 1 tane kepekli sandviç ekmeğinden tost yedim peynirli ketçaplı 1 yumurta salata domates 1 dilim ekmek daha yanında 2 tatlı kaşığı kadar pekmez 1 tatlı kaşığı kadar vişne reçeli yedim biraz peynir 8-10 zeytin iyimi sizce bu değer 140 i geçmemesi gerekiyor sanırım gün boyu ölçmeye devam edeceğim öğle yemeğinden önce sonra akşamda aynı şekilde