Eyican merhaba ben de akıntı durumunu yaşadım 6 haftalıkken. Progestana başladım hemen vajinal alıyorum ve iğne oldum düşük iğnesi. Şu sıra daha iyiyim 4 gündür kullanıyorum aynı zamanda corasprin de veriliyor. Bence doktorunuza görünmenizde fayda var. Çok geçmiş olsun kötü düşünmeyin sakın erken önlemle ve Allah’ın izniyle hepsi hallolur 🥰