Hanımlar ben yavaş yavaş bişeyler almaya başladım mesela uzun kol çıtçıtlı badiler bide alt olarak lcwden alıyorum fakat hep 6 9 aylık alıyorum lcw nin kalıpları bi tık küçük oluyor zaten ama benim bebişim sizce doğduğunda 6 9 aylık olanları giyebilir mi 😅 zaten 2 3 tanede 5li hastane çıkışlarından alsam onları giydidirirm ilk zamanlar diye düşünüyorum sizce yanlış mı yapıyorum ?