Alinamoms Kızlar 1 haftadır kendim diyet yapıyorum. Salı diyetisyene randevum var ama ben nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum dün akşam yemeği 1. Saat tokluğum 110 çıktı sabah açlığım 106 şimdi kahvaltı sonrası 1. Saat tokluk 102 çıktı 🤦🏻♀️ Gerçekten anlamadım biyerde bir yanlışım var ama çözemiyorum. Sabah işe geliyorum haliyle o koşturmaca da geldiğimde anda açlığımı ölçüyorum. Acaba o yüzden mi yüksek çıkıyor 5 kat merdiven çıkıyorum çünkü ofise gelmek için. Evde uyanınca mı ölçmek daha doğru sonuç verir sizce bilen arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim 🤗🌸
MKrasnic Alinamoms geceden yediklerine dikkat et canım. Biraz soluklan öyle ölçüm yap sabah da . Tabi ilk uyandığın gibi açlıkla yapman daha sağlıklı 😊
Asliorc_ Alinamoms canım sabah uyanınca şekerini ölç, açlık şekerin yüksek çıkıyorsa gece yediklerinde problem var demişti doktorum yatmadan iki saat önce yeme içmeyi kesiyorum, meyve yemiyorum, bol su yürüyüş normali yakalayabildik 🙏
Prenseslerannesi34 Alinamoms Açlık nasıl o kadar yüksek çıkmıs cnm gece birşeyler mı yedin gece yemek vs yeme 10 dan sonra sabah direk kalktigin gibi ölç ben bugün öyle yaptım 61 çıktı kahvaltıdan sonra 1 saat 102 çıktı baya da yedim kahvaltiida
Defneprensesannesi Alinamoms benim aclıgım 110 105 fln cıkıyor takio ettikce strese girdim 180leri bile gordum şeker yüklemesi de yaptırmadım sonra bıraktım takip etmeyi arada bi bakıyorum normal cıkıyor takip ettikce yükseliyor
Alinamoms MKrasnic gece çıkan tokluk değerimde 110 gerçi 8den sonra hiçbişey yemiyorum sadece demir hapım var 11 gibi onu içiyorum acaba o mu yükseltiyor 🤦🏻♀️
Alinamoms Asliorc_ bende bu şekilde ilerliyorum ama anlamadım 8den sonra bişey yemiyorum sadece su o kadar. Bide 11 gibi gynoferon demir hapım var acaba o mu yapıyor bilmiyorum şekeri
Alinamoms Prenseslerannesi34 yok yemiyorum en son 8de yedim 9 da ölçtüm 110 çıktı sonra zaten yemiyorum sadece bir demir hapım var gynoferon adı o mu yükseltiyor acaba
Guldenur Alinamoms canım kaç saat aç kaldığın önemli 10 saatlik açlık şekerini ölçmen lazım maksimum 12 saat olmalı 12 saati geçince açlık şekeri yüksek çıkıyor
Asliorc_ Alinamoms canım aç kalma süren de çok olmasın bende ilk defa aç kalınca şekerin yükseldiğini öğrendim 7 7 buçuk gibi yemek yedikten sonra yatmadan bir ara öğün yapiyorum 11 12 gibi uyuduğum için, bir bardak süt çiğ badem fındık gibi … İlaç yükseltmez zannetmiyorum.
Alinamoms Dilara1903 akşam ilacın içeriğine bakıcam ve salı günü kesin sorucam doktoruma size de yazarım yükseltiyorsa ona göre bir saat dilimi belirler doktor bizde o saat alırız.
Alinamoms Taze_gebe ama sabah kahvaltısında süt içtiğim için ben mecburen yatarken alıyorum yoksa kesin sabah alırdım yoğurt bende şeker yüklemesi yaptı ama süt yapmıyor çok ilginç o yüzden tükettiğim tek kalsiyum yarım yağlı süt
Alinamoms Asliorc_ teşekkür ederim ben hiç korkudan ara öğün yapmıyorum ama artık yapıcam en azından biraz badem ve ceviz yerim 10 gibi bu akşam bu şekilde deneyip yarın uyandığım gibi ölçücem sanırım benim açlıktan yükseliyor ki gerçekten diyet yaptığım günden beri inanılmaz aç uyanıyorum 😔 bünyem alışmakta zorlanıyor diyete
Alinamoms Guldenur tam 12 saat oluyor akşam 8 yemek yiyorum işe gelişim 8.20 falan hemen ölçüyorum gelince.
Alinamoms Guldenur bunu gerçekten bilmiyordum teşekkür ederim uyandığım gibi ölçersem tam 10 saat oluyor yarın o şekilde deniyeceğim.
Dilara1903 Alinamoms yaa çok sevinirim gerçekten🙏 Ben de bu gece içmeyeyim sabaha bakayım farkedecek mi dedim
Alinamoms Taze_gebe ev hanımı olsam kesin yaparım ama çalışıyorum sabah kahvaltı yapmazsam buralarda yığılırım kesin 😂
Alinamoms Defneprensesannesi ama takip etmeniz ve diyet yapmanız şart bebeğiniz için 😔 riskli bir durum çünkü ve direk bebeği etkiliyor bizdeki yükselen kan şekeri. Siz bir dahiliyeye gidin yinede.