melisa_serkan bence bu işin uygun zamanı diye birşey yok. 10. Haftadan beri ufak tefek alıyorum ben. İlk 6 ayına yeteceğine kanaat getirdiğim noktada bıraktım almayı 32. Haftanın içindeyiz. Elim kolum rahat kalkıyorken çantamı da hazırladım ütü zorluyor artık çünkü:) ne zaman içinizden geliyorsa bence ama fizyolojinizi düşünerek çokta geçe bırakmayın derim:)