Ecrinsu Slm. Kızlar bugun ıtıbarıyle 8 haftalık olduk kahverengi akıntılarım lekelenmem oluyor korkulacak birsey yoktur degilmi bugun doktora gidicem
Gulce5038 Ecrinsu doktor muayenede bebege keseye bakar sorun görmezse korkulacak bişey yoktur bende de sürekli her hafta mesela bir gün süreyle oldugu oluyo sancı falan olmuyosa korkma alıstık bzde yine de ihmal etme dikkat et doktorunu da bilgilendir
Esra1139 Ecrinsu bazılarında bişey olmuyo bazılarında oluyo bende olmuştu maalesef inş sizde bi sorun olmaz iğne fitil verirler❤
Ecrinsu Mom0891 Esra1139 Eyican Gulce5038 Dilara0638 tsk ederim kizlar yardımcı olduğunuz için Allah razı olsun
Ecrinsu Eyican slm canım kese ve bebek iyi görünüyor dedi şükür ama yinede agir iş yapma fazla ayakta durma dedi progestan verdi fitil olarak .fakat kan tehlilinde yüksek enfeksiyon cıktı tekrar kan istediler