E-G-E anneligeadimadim 5 gün önce yaptım böyleydi sonra 3 gün kala yine öyle cıktı gebelik testi yaptım negatifti öyşe olunca umudum kalmadı iki gün erken adet oldum üstelik 1.5 gün sürdü adetim şuan siyah kahve lekem oluyor sadece
E-G-E anneligeadimadim belkide o 5 gün kala yumurtlamaydı ve tuttu değerlendir bence sen de ilkkez adetim bu denli az geldi benim
E-G-E anneligeadimadim valla canım okudum bircok postu yazmışlar 2 gün sürmesi ihtimal ama 100 kadında bir oluyor bu bana denk gelmiş mi bilmiyorum tam lekem bitsin bakacam ama umudum yok inan
anneligeadimadim Hanımlar test yaptım negaitif çıktı, birkaç saat sonra ovulasyon yaparım tekrardan yumurtluyor olma ihtimaline karşı
Mavi_- anneligeadimadim benimde böyleydi altı hafif silik üstü bayağı koyuydu hatta umutlandım bebek var herhalde dedim adetime 2 3 gün vardı yani adet günüm de kan vermeyi düşünüyodum ki adet oldum
anneligeadimadim Buseninannesi_21 şöyle normal zamanda regli oncesi belirtim çok olurdu hissederim 1 hafta önceden olacağımı bu sefer belirtim hiç yok regliye dair, anlamadım gerçekten
anneligeadimadim Mavi_- canım seninde mi böyleydi 3 gün kala? https://hizliresim.com/MUBlc1 Ben yumurtlama da anca bu kadar kırmızı görmüştüm acaba ikinci kez yumurtlama ise bu gebe kalınır mı adete bu kadar yakınken?
Elifdikel anneligeadimadim bu testleriniz yumurtlamayi göstermiyor lh insan vücudundda her zaman bulunan bir hormondur yumurtlama olması için iki çizgi aynı koyulukta olmalı yada t çizgisi c den koyu olmalı nrmal bu testiniz
Leylosacl anneligeadimadim diğerleri degilde bu testin çok koyu çıkmış yumurtlama olacağını sanmıyorum gebelik testi yaptınız mi
Larraa anneligeadimadim Canım ovülasyon testiyle gebeliğini öğrenenler ovülasyon aşırı koyu çıktığı halde gebelik testi çok silik çıkıyor. Yani senin ovülasyon tam koyu değil ama gittikçe koyulaşmış daha pik olmamış bu yüzden belkide gebelik testinde çıkması için daha erkendir. Sen ovülasyona devam et bence pik görünce gebelik testi yaparsın. inşallah gebelik vardır 🥰🙏🏻 Ama her ihtimale karşı yinede pik görürsen değerlendir ki yumurtlamada olduysa boşa gitmesin ☺️