ymr 3 ay bitti şuan acaba geceleri nasıl yatmam gerekiyor? ikiz gebelik sağa yatsam olmucak sola yatsam olmucak eziyormuşum gibi hissediyorum.. nasıl uyumam gerekiyor
Hanif ymr canım benim doktorum sağına yatarken rahat edebiliyorsan yat dedi edemezsen de sola yat dedi merak etme biz 30 haftalık olduk ikiz değil ama kızım ezilmedi 😎😆
Tuba704 ymr bende perinatolji uzmanına sormuştum her şekilde istediğin tarafa yat demişti ve nasıl rahat ediyorsam öyle yatıyorum ki ( rahat yatamıyorum artık🙈)
deletedmom204 Canim sola yatin diyolar genelde ama.bilemiyorum ikiz bebeklerinolanlar daha iyi cevap verebilir