Gulgzm Ben çok araştırdım bu konuda ve hem bebek arabası hem oto koltuğu olduğu için 2. el Doona aldım, kullananlar da çok memnun. Tekerlekleri alta katlandığından dolayı bagaj da boş kalıyor. Çocuğu yerinden kaldırmadan arabaya eve çıkarabiliyorsun çok pratik. 1 yaşından sonra da bastona geçeceğim.