Dün çatı muayenesi oldum okuduğum yorumlardan dolayı içim rahattı doğumhaneye gittik ebeyle beraber çatala yattım ve muayene de acımicĞını düşündüğüm için rahattım ama düşündüğüm gibi olmadı çok canım yandı bacaklarım titredi rahat olmaya çalıştım ama olmadı sanki ön ve arka tarafta acayip baskı hissettim tahriş de oldu sanırım çökmeğe dileyerek söylüyorum lavaboya çıkınca yanma oluyor acıyla karışık kanama yada lekelenme olcĞını söyledi ebe o anlık diye sandım ama dünden beri devam ediyor 34.cü haftadan beri de yalancı sancılarım var ama nstde sancı çıkmadı normal doğum olcak çok şükür Allah’ın izniyle