200915 Kızlar bu haftaya kadar hep düşük seyrediyordu tsh değerim . Bu hafta 4.37 çıktı son haftalarda bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
200915 RabiaTtlyr ya benim hiç yükselmeyip şimdi son dakika çıkın a endişe ettim ilaçta kullansam fayda eder mi ki
Begumhane 200915 bende 26ya girdim geçen hafta başladım ilaca kullan bence doktorun kullanmanı söylemedi mi