Geceden beri anlamsız bir baş ağrım var ilk haftalar baş ağrısı çok oluyordu hormon düzensizliğinden dolayı migrenimde oldugu icin normal geliyordu.
Bu haftalar normal mi bu kadar şiddetli baş ağrısı olması yaşayan var mı bazen baş dönmesi de ekleniyor. O kadar inatçı bir ağrı ki Ne yapsam geçmiyor kafamın ici sanki patlayacak 😪😪😪😪