Ecrinsu hellobaby0 evet olur cnm bnde conuclarım kalmıştı bugun öğleden sonra gidip doktora gostercem
ikiponcik_annesi hellobaby0 10 günü geçmediyse randevu almana gerek yok ama 10 günü geçtiyse randevu istiyolar ben ikili testi yaptırdm doktor sonucunu getirip gösterebilirsin demişti oda 15 gün sonra çıktı ben tabi doktor gel dedi diye gittim kızmıştı bana niye randevusuz geldin diye
Mhr13 hellobaby0 bende devlette takipliyim hatta birazdan gidicem kültür sonucum için her hastane aynı mı bilmiyorum ama bizimkinde sonuç için öğleden sonra gitmen gerekiyor ve randevu almaya gerek yok
yasemin333 ikiponcik_annesi özel hastane doktoru mu bu ? Muayene olmayacaksan sadece sonuç bakacaksa nolmuş yani randevusuz gittiysen kızacak ne varmış
ikiponcik_annesi yasemin333 devlet hastanesi işe 15 gün olmuş neden randevu almadın randevu alman gerekirdi filan dedi bende siz gelebilirsin dediniz diye geldim dedim öyle bi dahada o doktora gitmedim zaten 😒