Mom653 kuzumm beklemek gerçekten çok zor ama dayanman lazım ben 11. Gün yapmıştım hic umudum yoktu çünkü doktorum en güzelini düşün en kötüsüne hazirla kendini demişti cok şükür güzel haberi aldık önümüzdeki cuma inşallah mucizemi kucagima alacağım rabbim nasip ederse insallah sende güzel haberi alırsın Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın