mommyjean Gayet iyi maşallah.Benm pztsi 524 tü bugün doktora gittim ama kese gorunmedi gölge görünüyor haftaya gel dedi daha çok küçükmüş 🙈 Sende sabredebilirsen beklede git doktora betanı takip edip 3000 4000 lerde görünüyor zaten lekelenme kanaman olmazsa sıkıntı yok bekleyelim haftaya keseyi dedi zaten çıkmış tahlildede dedi.Alttanda bakabiliriz dedi ama bir şüphe li durum yok ne gerek var dedi.