Kizlar carsamba günü lekelenmem oldu hastaneye gittim acile orda serum verdiler bide kanama artmasin diye igne yaptilar yaparken de çok agri yanma oldu ogunde beri hala agriyo vurduklari kalcam ve bacagim .. normal mi boyle olmasi aksam gitcem doktoruma