Ya kızlar popomda yanma yırtılma ve kenarlarında aşırı şişme var bugün wcye girdim peçetede kan gördüm yüreğim ağzıma geldi meğer popodanmış kan 🤦♀️ Kurum doktorumla görüştüm daha 9 haftalık olduğun için ilaç yok bepanten plus gibi kremlerle yumuşat dedi ama o kaşıntısı acısı beni çıldırtıyor çok afedersiniz ne zaman silsem peçete hep pis sanki sızıntı var var mı bu problemi yaşayan ne yaptınız nasıl atlatıyorsunuz