Günaydın tatlı haftasonlariniz olsun
Nolur biseyler söyleyin 25+2 deyiz kızım ve ben ara ara kasıklarım çok ağrıyor adet agrisindan fena bişey var mı yok mu bilmiyorum birkac gündür özellikle ağrım var belimde çok çok ağrıyor hareket edemez oluyorum belim tuttuğunda acaba bişey mi var böyle erken doğum gibi bilginiz var mı ?
Doktor randevuya 1 ahafta var daha😔