Nry0682 Merhaba arkadaslar 13 cü haftadayım ara ara agzımda metal tadı hissediyorum.Bunu yaşayan varmı bunun yüzünden midem bulanıyo🙁Yaşayıp çözüm bulan yazarsa sevinirim.
Fersah Nry0682 evet canım hala yaşıyorum. Belli bir süre bişey yemeyince oluyor. O yüzden ara ara ağzıma bişiler atıyorum Bi bisküvi, şeker, kraker, meyve gibi. Yoksa gerçekten çekilmez oluyor.
Beyzan Nry0682 Ben 16. Haftaya kadar yaşadım çok kötüydü sürekli sakız çiğneyip durdum sonunda zorla geçti. Allah yardımcın olsun inşallah en kısa zamanda geçer