Baharmm16 Kızlarrrr merhaba Bursa da olan hamişler anneler ablalar 🧚🏼♀️ Sizdennnnnnnnn ricammmmmm önerebileceğinix perinatoloji uzmanı varmıdır ✅💕🌹 acil lazım
Mvlbln Baharmm16 bursada o kadar doktor tecrübem oldu ama özgür bey müthiş bir doktor gidince anlayacaksınız zaten farkını şiddetle öneririm
mombursamom Baharmm16 esentepe hastanesinde Engin Korkmazer var. Riskli gebelik uzmani. Kendisi docent. Gecmisini arastirin bi. Yurtdisinda hep prof.dr.ile egitim almis. Alaninda cok iyi. Arastrdiginizda anlcaksinz. Benm bursa da gezmedigim doktor kalmadi riskli gebeligim oldugu icin. Tavsiye ederim. Benm bsey sormama grek kalmadan herseyi kendi soruyor. Bu benm icin onemli bir kriter mesela.
saideeeee kaan pakayı önermem detaylı ultrason için gittim 5 dakika bile sürmedi hızlı hızlı baktı geçti
Duyguu111 Dilemege ben ona gittim detaylı ultrason için oraya yönlendirmişti doktorum saolsunlar kovmadıkları kaldı orada detaylı bakılmıyormuş riskli gebelik içinmiş felan birde onca yoldan şehir dışından geldik sırf onun için
Melek_ceyhan Dilemege ben aliye hanıma gittim sonucu vermedi doktorun bilgisayarına gidicek dedi tekrar randevu alıp doktora mi randevu alcam o verir mi elime sonucu sonucu özel hastanede ki doktoruma göstermem lazmdi
iremgun Mvlbln ücreti ne kadar acaba? Ben de kendisine detaylıya gitmek istiyorum da. Teşekkür ederim 🌸
Mvlbln iremgun yoo ozgur bey docentlik farkida almiyor 500 tl muayanesi 1000 tl hic degil kac aydir gidiyorum adam fark bile almiyor normalde her doktor docentlik prof farki alir ozgur hoca bursanin en iyi doktoru o kadar cok doktor gezdim ki anlatamam arkadasim bir kere git gor hak vereceksin zaten
masalkusum Doc.dr.AralAtalay uzmanlık alanında var dıye bılıyorum muayene ucretı 350 tl acı bademdede özgür bey var ama muayene en son 1000 tl di
iremgun Mvlbln ben ücreti hiç bilmiyorum zaten. 500 ya da 1000 yani sizden duydum şimdi😊 ben de kendisine detaylı için giden birinden duydum. Çok memnun kalmış o yüzden benim de gebeliğim riskli kendisine gitmek istiyorum ama 2 hafta kaldı acaba randevu bulabilir miyim bilmiyorum. Siz detaylı ultrason oldunuz mu kendisine?
Zynp5 Ben acıbadem için ücret sorduğumda detayli 1000₺ dediler😳. Ama zaten takibimi de artık Aral Atalay yapıyor o yüzden detayliyi da o yaptı, 550₺ detaylı ultrason ücreti. Özel düşünüyorsanız tavsiye 🌺
Mvlbln iremgun yok hayir daha olmadim ben 11. Haftamdayim ben daha zaten kucuk daha yani bebis detayliyada ozgur hcaya cok giden var yorumlarada bakin mutlaka mesela ultrasonu cok iyi bi doktor detayli gibi hrseyi normal ultrasondada goruyo pisman olmazsin arkadasim benimee riskli gebelik ondan gidiorum ozgur hcaya bilgili herseyi sen sormadan soyleyen ne sorsan oturup herseyi aciklayan hic bikmadan seni dinleyen nadir kadin dogumculardan
iremgun Mvlbln çok sevindim 2 kişi oldu şimdi aklımda. Haklısınız özgür hoca hakkında çok yorum var. Sanırım bu arada evet muayene ücreti 500 ama detaylı için 1000 alıyormuş diye okudum burada sizden bir kaç arkadaştan sonra. Şu an meblağdan ziyade bana ilgili bir doktor lazım o yüzden dediğiniz gibi ilgiliyse tercih sebebim kendisi olacak gibi😊 sağlıkla gelsin sizin bebeğiniz de inşallah. Ben de daha 18 haftalığım şu an sadece araştırma yapıyorum😊
Mvlbln iremgun iremgun tabi arastirip icimize sinmesi gerek herseyden once o kadar onemliki doktor benimde tup bebek insan hep tedirgin oluyor ister istemez ama ozgur hoca cok doktor gezdigim icin biliyorum bir tane insan gibi insan abi gibi detayliyi hic bilmiyorum arkadasim daha biz o gunlere gelemedigimiz icin😌
iremgun Mvlbln yaa sizi de çok iyi anlıyorum. İnşallah sağlıkla gelir bebeklerimiz. Benim de daha önce bir kaybım var ben de o yğzden aşırı tedirginim. Ben de çok doktor gezdim Bursa’da. Doktorumdan ben de memnunum kesinlikle doktor işi çok önemli. Ben şimdi gece bile arayınca ulaşabiliyorum doktoruma. Önemli değil gibi geliyor insana ama bu bile önemli gerçekten. Oldu evet erkek inşallah sağlıkla. Sizin de 1 2 haftaya belli olur😊
Mvlbln iremgun benimde dün büyük ihtimalle erkek dedi doktorum bu sene erkek senesi sanırım hep erkek duyuyorum
iremgun Mvlbln büyük ihtimal dediyse bence değişmez😊 bana da sizin haftanızda öyle dneişti ve değişmedi. Algıda seçicilik mi bilmiyorum ama şu ana kadar sadece 1 arkadaşımın kızı oluyor. Hep erkek duyuyorum ben de😊