Canerkan1 Kızlar erken olduğunu biliyorum ama sanki ikidir bebeğin hareketlerini hissediyorum sanki seyirme hibi göbeğimin sağ tarafında oldu bukadar erken hisseden varmı aranızda yoksa banamı öyle geldi
Mervenurhmzgl Canerkan1 Bizde 12 haftalık olduk bugün 😊postlarda görüyorum genelde bağırsak hareketleri gaz falandır hissedemezsiniz yazıyorlar en erken 18de falaan hisserdersin yazıyorlar
Canerkan1 Mervenurhmzgl bende okudum ama sanki hareket etti biriz inşallah sağ salim su gibi akıp gider günler