9 günlük bebeğimde hem topuk kanında hemde damardan alınan kanda tsh yüksek çıktı. Bunnla birlikte 13 14 15 diye giderek yükselen sarılığı da var. Böyle Bi durumla karşılaşan oldu mu acaba neler yaşadınız tedavi için neler yapıldı. Şuan tsh değerine tekrar bakıldı sonuç bekliyoruz inş bu kez düşük çıkar 🤲