Dilara0638 Hafizerabia43 kızamıkçık ve diğer virüse karşı bağışıklık kazanmışsınız sanırım benimde çıkmıştı küçükken geçirmişim ikisinide onlara bağışıklık kazandığımı söyledi doktor
Dilara0638 Hafizerabia43 olmaz çünkü bağışıklık kazanmışsın bendede böyleydi korkmuştum ama aksine sevinmem lazımmış bağışıklık kazandığım için bi sıkıntı oluşmazmış
Dilara0638 Hafizerabia43 rica ederim canım bende böyle korkmuştum takılmıştım o yüzden senide anladım yazdım