Asn99 ben şöyle bir düzen oluşturdum.
Sabah 9′da kahvaltı
Öğlen 2′de yemek
Akşam 7′de yemek. Aralarda da bişey atıştırmaya çalışıyorum çoğu kez unutuyorum bile. Burda önemli olan saat kaçta yediğiniz değil, yemek aralarında ki saat dilimi..
Yani sabah kaçta kahvaltı yaparsanız yapın en geç 5 saat sonra öğlen ve yine 5 saat sonra akşam yemeği yemeniz gerekiyo👍