Hayırlı cumalar hanımlar daha önce Bi kaç kere doktora gittim ama hiç böyle bişey demediler bu ayda eşim sprem testi verince ve Bi sıkıntı çıkmayınca ben tekrar doçent Bi doktora gittim ve bu gün adetimin 2.ci günü ve ben zaten ya 2 gün adet oluyorum ya da 3 gün ve doktor rahim duvarın ince dedi ilaç verdi d vitamini verdi birde yumurta geliştirici verdi rahim flimi çektir gel dedi eşinin sonuçlarınıda getir dedi bu pazartesi degil sonraki pazartesi sonuçlarınla birlikde gel dedi bana yardımcı olur musunuz sizdede böyle bir sorun yaşandı mı ve tedavi olunuyor mu çok endişelendim birde ben daha önce zona hastalıgı geçirdi ve agır Bi hastalık dedi doktorun acaba bu etkilemiş olabilir mi çünkü daha önce doktorlarım rahim duvarın ince dememişdi uzun oldu kusur bakmayın