Ozzseda günde bir fincan Türk kahvesi yeterli olur iyi yapmışsınız çünkü başka şeylerden de kafein alıyoruz. Limonu maden suyuna falan sıkıp içiyorum ben suya sıkmadım ama mantık aynı salatada vs de yiyoruz ama abartmamak kaydıyla çünkü tansiyonu oynatılıyor limon. Tarçını geçen bi post gördüm sakın yemeyin tarçınlı su içmeyin diyordu bi şey olmuş ama tam hatırlayamadım bence tarçını boşverin bir süre baharatların ne tepki vereceği belli olmuyor