Haticezeynep06 Benim rahim ağzı kısalığı var bundan dolayı serklaj yapılacak ama açıkçası hem korkuyorum hemde stres yaptım yaptıranlar tecrübesini paylaşırsa çok sevinirim☹️🙏
Tubbbbbbbbb Haticezeynep06 Ben 13. Haftada yaptirdim onlem amacli ameliyat ortaminda yapiliyor uyurtuluyorsun hic bir sey anlamiyorsun Benim doktorum perinatalog ona cok guveniyorum belki de o yuzdendir ama uyandigimda sadece hafif sanci ve bir iki Kere pembe akinti geldi o kadar hic korkulacak bir sey degil rahat Ol cnm
Haticezeynep06 Nvkdkdkd hayır normal ultrasonda baktı ama benim gebeliklerimde erken doğum öyküleri var
Serapveminikleri Haticezeynep06 Korkma canım arkadaşım yaptı ilk gebeliğinde 22 haftalık doğum yaptı açılması vardı sonra 2 ci bebeğinde 12 haftada atıldı 38 de doğum yaoti maşallah kızı 2 yaşında 🙏
Elif0661 22 . Haftamda benimde uzunluga bakılacak sürekli sancım olduğu için. Serklaj yapilir mı bu durumda erken baslayan sancidan dolayi
Tubbbbbbbbb Haticezeynep06 ayni gun aksam Hastane den ciktim, sonrasini raporlu gecirdim daha sonraki haftalar da yine acilmam oldu Evde yatak istirahatindayim sonrasi icin de dikkatli olmak gerekiyor