Cylncyln_01 39 haftalik gebeyim 37 de uyusma baslamisti dr sordugumda karoar tünel sendromu oldugunu bebegin damarlara baski yaptığını normal oldugunu dogumdan sonra geçecegini soyledi olurda gecmezse o zaman bakilacakmis bide eger bisi tutamayacak hale gelirsen ortapediye yolluyolar diye biliyorum