esrarenqiz_anne Merhababa 13 haftadayım özellikle sağ tarafta çok batma var arada karnıma kramp giriyor normalmı
Demet84 esrarenqiz_anne olabiliyo benim 24 haftalık şuanda 16. Haftada pelvik ağrı oldu bende bir anda başladı ayakta durabiliyodum ama ayak parmaklarımı dahi oynatamıyodum tutunarak yavaş yavaş yürüyebiliyordum doktorum magnezyum takviyesi verdi 20 günde geçti. Çatı genişlemesi olabiliyormuş. Sanırım sizin rahim büyüdüğü için kaslarda gerilme oluyor şuanda ama normal insan alışıyo ona bir süreden sonra :)
Remziye_2121 esrarenqiz_anne benimde sancılarım oluyor ama bence bebek geliştiği içindir diye düşünüyorum mesela bugün yataktan daha kalkmadan karnım sertleşmişti be yamuk olmuştu 13+3 üm bende
Emmeal Bence normal Bende 14 haftalık oldum bazen kalkerken otururken bile kramplar olabilir korkulacak birsey değil bende korkumu yendim ☺
Zeynepcy Ben de 14 haftayı bitirmek üzereyim bu ara benim de çok kasık ağrım gerilme batma gibi hissiyatlarım oluyor bebek bu dönemde çok hızlı büyüdüğü için sebebi odur diye düşünüyorum