Emsare devlete sadece tahlil için gidiyordum. Son randevu aldığım doktor ( kendi doktorum idrar istediği halde ) idrar için barkod oluşturmamış. Sorun yaşadım o gün. Yaptıramadım idrar. Sağlık ocağında idrar almıyorlar sadece kan alıyorlar. Mecburen özelde yaptırdım