Fatmadncr benim il. Gebeliğim yaptırmadım
Doktora söyledim istemiyorum diye oda kandaki şeker değerine baktı
Sağlık ocagında yaptırdım ordaki doktor çok iyi dedi şekerle alakalı sıkıntın yok dedi
Kadın doğum doktorumda normal dedi
Ama bebeğin hala önde gidiyorsa şeker yüklemesi yaparım dedi
Neyse bebeğim herşeyi normal haftasına göreydi
Ama yinede bana şeker makarna ekmek filan kes dedi
Tabi kes kese bilirsen normalde dikkat ediyordum bu son 2 ay bir iştah açıldı ne yesem doymuyorum
Şeker yüklemesi yapmak istemiyodsn önce kandaki şeker değerine baktır