Bugün 11.günüm içten ve dıştan çok fazla dikişim var sadece ilk 2 gün ağrısını çektim sonra alıştım şuan hissetmiyorum bile. İlk 2 gün idrardan sonra su vurmadım iyileşmesini hızlandırırmış sonrasında banyo ve su serbest demişti doktorum her gün ılık duş almaya çalışıyorum kantaron yağı kullanıyorum ben batikon yerine duştan sonra sürüyorum