alininannesiii benimde zamanım geldi doktor bu testlerin yüzde yüz sonuç vermediğini sağlıklı sonuç çıkan bebeklerin ilerde sorun çıktığı .. sonucları iyi olmayan anne adayların dogumda sağlıkla ellerine bebeklerini aldığını söyledi. Bu testin yüzde yüzlük sonucu olmadığı icin psikoloji olarak anne adayların stresle geri kalan zamanı geçirdiği ve daha yıpratıcı bir surec oldugunu söyledi. Eşimde yaptirmayalım saglikliysada Allahtan sağlık sorunu var olursada ALLAH tan dedi. Hatta formda bir kadın ikili test yaptırdığını sonucun iyi olduğunu üçlü testte sorun oldugunu ve bu psikolojiyle artik hicbir test yaptırmak istemedigini ve yaptırdığı icin üzülmüştü baya … tabi seçim sizin ama ben sonucu yüzde yüz olmayan bir testi yaptırmayı düşünmüyorum 👍