İdari izne çıkan ark. Acaba 24.haftaya girmek mi gerekiyor yoksa 24.haftayı doldurmak mı gerekiyor kullanabilmek için burdakilere çalışan ark.soruyorum herkes başka söylüyor 🤷♀️ iş yerine sordum koordinatör bilmiyormuş öğrenince döncekmiş ama ne zaman dönüş yapar Allah kerim oyüzden bilen varsa yazarsa sevinirim teşekkürler.