Dilarayatkin bildiğim kadarıyla öldürmemek gerekir ama senin korkunu çok iyi anlıyorum bende öyleyim dehşet bir korkum vardır tiksinirim..
Evimin arkası bahçe oyuzden Evde çeşit çeşit böcek görebiliyorum yazın böcek arı
değişik değişik böcekler
çektim süpürge makinasıyla
Eşim gördü kızdı makinam şeffaf camda gözüküyor bide makinanın içine bakıp hayvana diyo seni kurtarıcsm bu caninin elinden😅😅
Kurtardım tabiki evet valla günah diye çok kızdı ama yapabilecek birşeyim yok öldürmemek için makinaya çektim sonra poşete boşaltırım diyr valla hamile halimle ordsn oraya koşuyorum