Saracs ben önce etlik zübeyde hanıma gitmiştim ordan hiç memnun kalmadım. Daha sonra sami ulus bestepeye gitmeye başladım gayet memnunum diğer hastanelere göre daha sakin ve doktorlar ilgili. Zaten ben de bi tavsiye üzerine oraya gitmeye karar vermiştim iyi ki de gitmişim diyorum şimdi