29+2′yim, sürekli rüyamda erken doğum yaptığımı görüyorum. Sözde kontrole gitmişim, doktorlar ilgilenmiyor ben de zor şartlarda sıkıntılı bir doğum yapıyorum. Bu rüyalar psikolojik olarak da çok etkiliyor beni. Benim gibi olan var mı acaba? Hormonlardan dolayı mı böyle bilmiyorum, çok sinir bozucu.