aliyeozdemir422 Arkadaşlar ilk hamileliğim 14+6 dayım şuan aşırı bi şekilde grip olmuşum boğazımda ağrılar var sürekli kusuyorum bitki çayları faydalı olurmu yada ne yapmam lazım
Selinda aliyeozdemir422 ılık suyun içine limon sıkıp içebilirsin demişti bana ebe. Birazcıkta bal ama su ılık olmalı
pia34 aliyeozdemir422 Nane limon midenizi biraz rahatlatır evet ama doktora gidin mutlaka. Belki daha da ilerlemeden farklı tavsiyelerde bulunurlar. Doktora gitmemezlik yapmayın.
Happybaby53 aliyeozdemir422 Nane Limonun olmaz. Bitki çayları önerilmiyo düşük yaptırabiliyolar çünkü 😊