Gizmom Kızlar 2 bucuk hamilelikte göbek çıkmaya baslar mı sizce? Normal pantolonların olmamaya basladı, 1 kilo aldım ama onunda göbeği cıkaracağını sanmıyorum
Nuray11 Gizmom ödemdir o bendede olmuştu 3 aylık 4 aylık hamileyken sanki 7 aylık gibiydim şuan 6 ay bitti 7 ye doğru gidiyorum anca belli olmaya başladı
Baobap Gizmom hormonal şişkinlik ya da gazdır. Bebek daha çok küçük. Karnınız 6.ayda sorun olmaya başlar.
Merveee34 Gizmom ben 4 kg verdiğim halde pantolonlarım olmuyor siskinlik ve gaz bu haftalarda çok oluyor .13.14 haftaya doğru biraz iniyor . Hamile pantolonuna geçiş yapın çok rahat oluyor 🌸
Dilekcnkn Gizmom bende 2 buçuk aylığım gece çok şişiyor sabahta varda o kadar değil pantolonlarım olmuyor malesef
Mom040 Bağırsak hareketlerimiz yavaşladığından şişkinlik oluyor. Ben 3.aydan sonra pantolonlarımı rahat giyemedim.
hanimhanimcik şişkinlik olur normal bende 3. ay artık pantolonlarımın düğmesini açık bırakmak zorunda kalıyorum göbeğim de çıkmaya başladı🤣🤣
Psa77 Gizmom canım gaz olabilir o yüzden şişkinliğin vardır, bendede aynısı olmustu doktorum öyle söylemişti😊