Zrybgrcyln https://resimyukle.io/r/mCcOkF2ZAV Kızlar adetime 2 gün vardı ve bulantılarım ve kasık ağrılarım artınca dayanamayıp test yaptım. Sizce gebelik var mı?
SerpilEsra Zrybgrcyln ozel bi hastanenin aciline git yaptirmak istyorum de 20 tl gibi ucret aliyorlar sorgulamıyorlarda cnm
Cicekkiz1 Zrybgrcyln hayırlı olsun inşallah 😍🤲 kan vermeye gidin ama bizim burda sağlık ocakları günün geçmeden kan almıyor. Ben de hamileliğimi 3 gün erken öğrenmiştim. Günün geçince gel dedi kan almadı. Bi şansınızı deneyin siz de 😍
Zrybgrcyln SerpilEsra ilçede oturuyoruz burda özel hastane yok maalesef. En yakın özel hastane 1 buçuk saat uzaklıkta. O yüzden bugün sağlık ocağına gidip şansımı deneyecem.
Asafimmm Zrybgrcyln zaten 2 gün varmış pazartesi gidersin 🙈 hem erken ögrenince zaman geçmiyor inan 😂
Asafimmm Zrybgrcyln eğer gideceksende söyleme günüm var diye test yaptım cıktı bugundu günü dersin sorarsa nerden bilecekler senin gününü 🙈
Sadece_anne evet var gibi.. sağlık ocağına son adetini bilmediğini test yaptığını ve çift çizgi çıktığını söyle yanın günüm geçmiş demeye getir yaparlar :) hayırlı olsun
Toprak0805 Zrybgrcyln hayırlı olsun canım var çizgi baya belirgin sabaj git hemen aile hekimliğine lan alır ögle sonu cıkar İnş
Mom0891 Zrybgrcyln canım hayırlı olsun sağlık ocagına git betahcg baktırmak istiyorum de sorgulamadan bakarlar test yaptgını da söyle 🙏🏽