nzlm45 merhaba. Yorumunuz üzerinden çok zaman geçmiş ama ben de akıntımın arttığını doktora söyleyince 7 günlük fitil verdi. Bugün 33+6 yım, sarı akıntımın içinde incecik kıl gibi kırmızı kan vardı, sizin de fitil kullanırken bu şekilde mi geldi. Yarın kontrolüm var doktora da söyleyeceğim tabi, ağrım falan yok normalim, bebeğin hareketleri de normal. 4 gündür fitil kullanıyorum. Gün içinde bazen dolu dolu akıntı geliyor. Genelde sarı ama bugün içinde öyle kan görünce bi endişelendim.