supermommm ben tüp bebekle hamileyim transfer sonrası kullanmaya başlattılar. Bir gün iç bir gün içme diye 11. Haftam bitti doktorum kesti dediki artık gerek yok ayrıca zaten folbiolun dozajı yüksek bir gün içip bir gün içmesen bile çok yeter dedi. Omega 3 ve multivitamin verdi 🤔 şimdi onlara devam ediyorum.