39+4 oldum bugün. Dün akşam squat, pelvik egzersizi hareketler yaptım. Kasıklarımda sancı ile değilde resmen alt tarafımın zonklamasıyla uyuyakaldım. Biraz önce uyandığımdada rüyamda kanamam olduğunu wcnin içi kandı baya doğumun başladığını söylüyordum eşime. Sanırım doğurmak isteyip doğuramayınca bilinç altına yerleşti 💆🏻♀️ uyandığımdan beride kasıklarımda sancı var. Gerçek sancı mı yalancı mı anlamadım akşamdan beri karmakarışık haller yaşıyorum 🤦🏻♀️