Nry0682 Allah razı olsun bebeğimin akciğerinde bir kistsel bölge var ,2 hafta önce 2 hafta sonra kontrole gelin demişlerdi bugün kontrole geldim , şeker yüklemesi testi istedi onun sonucu gelsin konuşalım dedi , takibe devam edeceğiz dedi . Onun dışında bi sorun yokmuş 🤲🤲inşallah hayırlı haberlerle bebeklerimizi kucağımıza alırız . Rabbim sağlık ve şifa versin hepimize