Sizlere çok ama çok pozitif doğum hikayemi paylaşmak istiyorum Hep paylaşmak istedim bana da yazmak nasip oldu öncelikle ben yapabildiysem herkes yapar. Hamile kaldığım günden beri Deli sorular neredeyse psikolojim bozuluyordu nasıl dogurucagim günlerce sancı cekicem çocuğa nasıl bakicam cümleleri 21 Mart pazar günü eşimle halı bakmaya gittik oradan anneme geçtik 3 civarı falan da yemek yedik bir anda tuvaletimin geldiğini geldiğini hissettim ve tuvalette gidene kadar altıma yaptım. Tuvaletten çıktım tekrar altımi ıslattım Anneme dedim anne galiba benim suyum geldi ben eve gidiyorum yarın dogururum dedim abdest alıp öyle gideyim hastaneye dedim. Annem bende gelicem dedi. Yolda giderken birden karnıma şiddetli karın ağrısı ve ishal ağrısı girdi eve geldik direk banyoya banyoda durdukça ağrılarım arttı dayanamicagim şekle girdi eşim geldi hemen banyodan çıkardı. Hastaneye gidiyor hemen de di hafif kanda gelmişti banyodayken. Çıktım annemle eşim saçımı kurutmaya başladılar bir yandan giydirdiler ama çok fazla sancılarım artmıştı saçımı tam kurutmadan havlu sarıp hemen arabaya belli etmemeye çalışıyordum annemde üzülmesin diye hemen çantaları alıp çıktık yola Doktorumu aradım ben doguruyorum dedim inanmadı bana ☺️ ilk dogumlar çabuk olmaz sen hastaneye git bana haber vericekler ona göre cikicam ben dedi. Anneme dedim dk tut saatte 17.27 kaç dk bir geliyor diye 5 dk dusmus sanci. Korna basa basa hastaneye geldik hemen tekerlekli sandalye ile hemen sancı odasına çıktık hemen NTS bağlandım hemşire alttan kontrol etti benim 9 santim açıklığım vardı. 15 dakika sonra doktorum geldi o da baktı doğum başlamış hemen doğumhaneye gidiyoruz dedi eşim beni doğumhaneye kadar götürdü oradaki çatala yatırdı eşim dışarı çıktı ve 3 ikinmada oğlum kucağımdaydi… ☺️ Bu arada 37.haftaya kadar çalışır raporum vardı ☺️Cuma günü işten ayrıldım pazar doğumum oldu. Sancılar dayanilmiycak gibi değil her sancı geldiğinde Selavat getirdim rabbiyessiri okudum ve hamilelik boyunca suya pirinçlere ve şekerlere Meryem Yusuf yasin fetih ve inşikak sürelerini okuduk hem annem hem ben. Benim ilk doğumum işim oturarakti yürümeye plates yapmaya vaktim yoktu. İlk doğum olmasına rağmen ben 2 saatte dogum yaptım ve bunu o dualara borçluyum…